NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)
- Czy mogę zwrócić zakupione bilety?
- bilety elektroniczne (w tym niewykorzystane bilety) nie podlegają zwrotowi oraz wymianie na inne (REGULAMIN)
- Po dokonaniu płatności nie otrzymałem/am biletów, co zrobić ?
- należy wysłać na adres bilety@eskander.pl wiadomość mailową zatytułowaną “Brak biletów” oraz dołączyć potwierdzenie przelewu.
- Czy do zamówienia mogę otrzymać fakturę ?
- Zgodnie z obowiązującym prawem, fakturę dla osoby prywatnej (bez NIPu) można wystawić w ciągu 3-mc od daty zakupu.
- Fakturę z NIP-em wystawić można w terminie do 15-tego dnia następującego po miesiącu w którym złożone zostało zamówienie.
- Do zamówienia może być wystawiona wyłącznie jedna faktura oraz wyłącznie do całości zamówienia. Nie można zatem wystawić FV na 2 z 5 zakupionych biletów.
- Opcję wystawienia faktury zaznacza się w koszyku podczas rezerwacji biletów.
- Jeśli nie zaznaczyłeś/aś opcji faktury podczas rezerwacji, a jest Ci potrzebna, to napisz do nas maila na adres bilety@eskander.pl i podaj numer zamówienia oraz dane do jej wystawienia.
- Czy na wydarzeniach obowiązują ograniczenia wiekowe?
- Uczestnik imprezy do 16 roku życia może wejść na imprezę tylko pod opieką osoby pełnoletniej! Musi również w trakcie wydarzenia pozostawać pod jej stałą opieką. Osoby powyżej 16 roku życia, a nie mające ukończonych lat 18 muszą posiadać pisemną zgodę rodzica lub prawnego opiekuna na uczestnictwo w imprezie. Przy wejściu na imprezę muszą okazać oryginał zgody oraz dokument ze zdjęciem potwierdzający ich tożsamość (np. legitymacja szkolna).
- Dzieci do lat 3 (z ważnym dokumentem potwierdzającym wiek) mogą uczestniczyć w wydarzeniach bez zakupionego biletu (na podstawie biletu opiekuna). W tym przypadku nie są jednak upoważnione do zajmowania osobnego miejsca siedzącego, a jedynie do pozostawania na kolanach rodziców podczas wydarzenia.
- Czy bilet musi być wydrukowany?
- Bilet nie musi być wydrukowany, można go pokazać z telefonu. W celu przyspieszenia weryfikacji - każdy uczestnik powinien mieć przygotowany do okazania swój indywidualny bilet.
Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytania to prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
|