Kontakt

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

  • Czy mogę zwrócić zakupione bilety? 
    • bilety elektroniczne (w tym niewykorzystane bilety) nie podlegają zwrotowi oraz wymianie na inne (REGULAMIN)

  • Po dokonaniu płatności nie otrzymałem/am biletów, co zrobić ? 
    • należy wysłać na adres bilety@eskander.pl wiadomość mailową zatytułowaną “Brak biletów” oraz dołączyć potwierdzenie przelewu.

  • Czy do zamówienia mogę otrzymać fakturę ? 
    • Zgodnie z obowiązującym prawem, fakturę dla osoby prywatnej (bez NIPu) można wystawić w ciągu 3-mc od daty zakupu.
    • Fakturę z NIP-em wystawić można w terminie do 15-tego dnia następującego po miesiącu w którym złożone zostało zamówienie.
    • Do zamówienia może być wystawiona wyłącznie jedna faktura oraz wyłącznie do całości zamówienia. Nie można zatem wystawić FV na 2 z 5 zakupionych biletów. 
    • Opcję wystawienia faktury zaznacza się w koszyku podczas rezerwacji biletów.
    • Jeśli nie zaznaczyłeś/aś opcji faktury podczas rezerwacji, a jest Ci potrzebna, to napisz do nas maila na adres bilety@eskander.pl i podaj numer zamówienia oraz dane do jej wystawienia.

  • Czy na wydarzeniach obowiązują ograniczenia wiekowe? 
    • Uczestnik imprezy do 16 roku życia może wejść na imprezę tylko pod opieką osoby pełnoletniej! Musi również w trakcie wydarzenia pozostawać pod jej stałą opieką. Osoby powyżej 16 roku życia, a nie mające ukończonych lat 18 muszą posiadać pisemną zgodę rodzica lub prawnego opiekuna na uczestnictwo w imprezie. Przy wejściu na imprezę muszą okazać oryginał zgody oraz dokument ze zdjęciem potwierdzający ich tożsamość (np. legitymacja szkolna). 
    • Dzieci do lat 3 (z ważnym dokumentem potwierdzającym wiek) mogą uczestniczyć w wydarzeniach bez zakupionego biletu (na podstawie biletu opiekuna). W tym przypadku nie są jednak upoważnione do zajmowania osobnego miejsca siedzącego, a jedynie do pozostawania na kolanach rodziców podczas wydarzenia.

  • Czy bilet musi być wydrukowany? 
    • Bilet nie musi być wydrukowany, można go pokazać z telefonu. W celu przyspieszenia weryfikacji - każdy uczestnik powinien mieć przygotowany do okazania swój indywidualny bilet.

Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytania to prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. 

 

Obsługa klienta:

poniedziałek - piątek 8:00 - 15:00

tel: 77 441 05 33
e-mail: bilety@eskander.pl
 
Zamówienia grupowe:
tel. 698666735
 
Eskander
ul. Malczewskiego 3/1
Opole 45-030

Kontakt dla organizatorów:
kom. 600 339 265